VELKOMMEN TIL HAVEFORENINGEN KIRKEVANGEN

Skovvangsvej 49 8200 Århus N

De første forårstegn!

✅️🚰 Der åbnes for vandet lørdag den 30. marts!💧🌱

✅️ Ekstraordinær GENERALFORSAMLING holdes lørdag den 30. marts 2024 kl. 13 i fælleshaven, have 13.

Kun medlemmer af haveforeningen med ægtefælle eller samlever har adgang til generalforsamlingen.

Dagsorden

1. Generalforsamlingen i Kirkevangen stemmer ja til ændringerne i foreningens standardvedtægter, som enstemmigt vedtaget på foreningens ordinære generalforsamling den 9. marts 2024.

Begrundelse:
For at vedtage vedtægtsændringer skal mindst 2/3 af de stemmeberettigede i foreningen møde op til en ordinær generalforsamling. Da det ikke var tilfældet den 9. marts, skal ændringerne, for at blive endelig vedtaget, vedtages ved simpelt flertal på en ekstraordinær generalforsamling.

Der henvises til haveforeningens vedtægter om afholdelse af generalforsamlinger.

Vel mødt og god sæsonstart!
Med venlig hilsen bestyrelsen i Kirkevangen

Vi byder på en øl/vand,
Og ja, det er også denne dag vi åbner for vandet og den grønne container.

🌱🍂🌿🌾

Præmievindere og slut-på-sæsonen-fest november 2023