TIDLIGERE ARRANGEMENTER

SLUT-PÅ-SÆSONEN-FEST 5. november 2023

Sæsonen blev vanen tro afsluttet med grillpølser og hvad dertil hører, suverænt håndteret af de to grillmestre, Steen og Keld – nu ved hjælp af haveforeningens nyindkøbte grill.

Der var desuden mulighed for at indvie og bese fælleshavens nye toilet samt forbedringer af hus og omgivelser blandt andet et nylagt fliseområde bag huset. Altsammen udført af Steen og Martin. En stor tak til dem for deres ekspertise og indsats.

Årets præmie for veldyrket have gik til Ronnie og Charlotte, have 5. Karin Pedersen, have 53 fik årets flidspræmie. Karin kunne desværre ikke være tilstede.

Endnu engang var der rekordmange mødt op til et arrangement – og snakken gik lystigt hen over bordene. Og regnen kom først, da vi gik!

SLUT-PÅ-SÆSONEN-FEST Oktober 2022

Tak for en hyggelig SLUT PÅ SÆSONEN FEST 🎉 Det er langt tid siden at så mange er mødt frem. HERLIGT ❣️Præmiehaver var i år Danusia have 27 og Keld og frue have 24 & Sati have 15 som modtog sin præmie fra sidste år. STORT TILLYKKE TIL DEM❣️🎉🇩🇰🍂Det var en hyggelig eftermiddag og en speciel tak til grill mester Keld. Stemningen var i top, så det var en rigtig dejlig afslutning på haveåret. Lad os glæde os til næste år, hvor nye initiativer kan sættes I værk. 🌻🌹☘️👋🕯GOD VINTER ❄️

En hyggelig eftermiddag 😉👋

VINSMAGNING December 2021